14.12.2015

Kremy z nagrodą Nobla- Eveline Cosmetics

... a dokładniej składniki tych kremów, tj. akwaporyny, nagrodzone zostały nagrodą Nobla. Czy Nobel wystarcza, aby kremy były dobre i skuteczne? :-)

W paczuszce, jaką otrzymałam od Eveline Cosmetics, znajdowały się m.in. dwa kremy New Hyaluron Drugiej Generacji. O innych kosmetykach pisałam już, albo niebawem napiszę (wszystkie produkty sprezentowane od Eveline wymieniałam w TYM POŚCIE). O moich głównych dzisiejszych bohaterkach tak na prawdę nie musiałam nic wspominać, bowiem był to prezent od firmy dla kogoś bliskiego- np. dla mamy albo dla cioci. I tak też postanowiłam z tymi kremami zrobić - podarować je w prezencie. Ale jednocześnie stwierdziłam, że wspomnę o nich  - i być może ktoś z Was też się skusi, aby je komuś sprezentować :-)


Opakowania są przyciągające wzrok, z ładnymi kolorami i ogólnie z bardzo przyjemną szatą graficzną. Zawartych jest na nich dużo informacji, pokuszę się nawet o stwierdzenie, że można przeczytać na nich wszystko to, co chcemy się dowiedzieć o danym kremie. Prezentowane przeze mnie kosmetyki to:





Krem zawiera liczne zaawansowane składniki, które wpłynąć mają na poprawę kondycji naszej skóry i na rozprawienie się ze zmarszczkami. Ma to być prawdziwa rewolucja w zwalczaniu oznak starzenia!

SEKRET ODMŁADZANIA ZAMKNIĘTY W LUKSUSOWEJ FORMULE

Trzy mechanizmy redukujące zmarszczki:
- HIALURONOWE MIKROWYPEŁNIANIE
- TRANSEPIDERMALNE NAWILŻANIE
- OCHRONA DNA

Krem wypełnia ubytki budulcowe w strukturze skóry oraz przywraca właściwe napięcie i widocznie modeluje owal twarzy. Innowacyjna formuła spłyca zmarszczki i kurze łapki oraz sprawia, że cera odzyskuje promienność i widocznie młodszy wygląd.







Również ten krem zawiera zaawansowane składniki, które wpłynąć mają na redukcję nawet głębokich zmarszczek wokół oczu, a także optymalnie nawilżyć delikatną skórę przy oczach. 

Trzy mechanizmy redukujące zmarszczki:
- HIALURONOWE MIKROWYPEŁNIANIE
- TRANSEPIDERMALNE NAWILŻANIE
- ULTRASTYMULACJA FIBROBLASTÓW
Krem błyskawicznie po aplikacji zwalcza oznaki zmęczenia, redukuje obrzęki i cienie pod oczami oraz przywraca spojrzeniu młodzieńczy blask.





Moim zdaniem kremy prezentują się bardzo ciekawie i wydaje mi się, że są na prawdę warte wypróbowania! Wierzę, że osoba, która zostanie nimi przeze mnie obdarowana, będzie z nich zadowolona, a przede wszystkim zadowolona będzie z efektów, jakie kremy jej (mam nadzieję!) zapewnią.

Może ktoś z Was też się na nie skusi? ;-)
A może już znacie i stosowaliście te kremy?




10 komentarzy:

  1. Tego nie wiedziałam,że Nobel się dostał tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie po kremie już wylądowało w koszu na śmieci, teraz kończę ten pod oczy. Ja ich nie oddałam, bo dla mnie były wiekowo odpowiednie, i polubiłam je, a zwłaszcza krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zwracam zupełnie uwagi na to do jakiego przedziału wiekowego są przeznaczone kosmetyki :) Ale pielegnacji Eveline do twarzy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca lubię kosmetyki pielęgnacyjne Eveline. Za to ich tusze do rzęs, lakiery oraz kremy SLIM bardzo lubię i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eveline to taka marka, która ma dobre i niezbyt dobre produkty;p kremów eveline jeszcze nie miałam okazji testować.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. O tym to nie slyszalam, żeby krem dostał Nobla :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie stosowałam kremów Eveline. Ten wprawdzie to nieodpowiednia grupa wiekowa :) ale miałam okazję używać ich tuszy i odżywek do paznokci i były całkiem ok. Po odstawieniu odżywek tylko efekty były opłakane bo paznokcie bardzo szybko wróciły do dawnego, a nawet gorszego stanu. Mam nadzieję, że te kremy spiszą się rewelacyjnie bo zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tych kremów, ale jak zużyję swoje zapasy to się nimi zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie do polubienia fanpage https://www.facebook.com/WielopokoleniowoTrzy/
oraz do obserwacji na Instagramie (https://www.instagram.com/wielopokoleniowo/)!