13.11.2015

Delikatny i stonowany- lakier do paznokci Eveline Cosmetics

Kolor lakieru pasujący na każde okazje- imieniny u cioci, rozmowa kwalifikacyjna o pracę czy inne ważne spotkanie. Kolor klasyczny, ponadczasowy.

Od paru dni na moich pazurkach gości jasnobeżowy lakier z firmy Eveline Cosmetics. Od paru dni, bowiem dzisiaj jest dokładnie trzeci dzień, a lakier ma się całkiem nieźle. Jest troszkę mniej błyszczący, niż świeżo po pomalowaniu i delikatnie starły się końcówki, ale biorąc pod uwagę to, że przez te dni wykonywałam różne czynności w kuchni, oceniam, że nie jest źle :-)


Lakier zakończony jest prosto obciętą szczoteczką, grubszą i krótszą niż w zwykłych lakierach. Łatwo nabiera się nią lakier, dlatego trzeba uważać, żeby nie nanieść go zbyt dużo na paznokcie. Jak zachowamy ten umiar, maluje się szybko i bez żadnych smug. Schnie błyskawicznie. Dobrze kryje, bo swoje paznokcie malowałam tylko jeden raz, a efekt był bardzo zadowalający. Tak jak wspominałam, dziś trzeci dzień, a lakier trzyma się całkiem dobrze :-) Daję mu jeszcze jeden dzień- myślę, że to i tak nie jest źle :-)



Jest to ten typ lakierów, które nie odpryskują brzydko, tylko delikatnie ścierają się przy końcówkach. Ja osobiście zdecydowanie to wolę, bo takie ścieranie się jasnych kolorów nie jest rażące i rzucające się w oczy. Zmywanie lakieru nie stanowi żadnego problemu- schodzi ładnie, bez wylewania wielkich ilości zmywacza na wacik.


Lakierów do paznokci z serii mini MAX jest całkiem sporo, w różnej gamie kolorystycznej. Testowany przeze mnie lakier to 048, kolor bardzo naturalny i elegancki. Takie stonowane lakiery warto zawsze mieć wśród swoich lakierów!




PODSUMOWUJĄC:
- wystarczy jedno pomalowanie
- dobrze kryje
- nie tworzy smug
- łatwo się zmywa
- błyskawicznie schnie



A Wy jaki kolor macie teraz na pazurkach?

16 komentarzy:

  1. Mam trzy różne kolory z tej serii i chwale sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie cieliste kolory na paznokciach:)

    http://lifeeatfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam obecnie bordowe paznokcie. :) Kolorek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie odcienie :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio kupiłam czarny kolor z tej serii. ;] Podoba mi się to, że buteleczka jest mała, więc zdążę ją zużyć nim wyschnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie delikatne, takich używam na codzień

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również jeśli chodzi o stylizację paznokci, to preferuję lakiery w stonowanych kolorach i odcieniach. Sama najczęściej używam lakieru w kolorze mlecznym - pasuje do wszystkiego, a w dodatku dodaje moim paznokciom elegancji. :) Co do tego w kolorze jasnego beżu - według mnie wygląda on bardzo ładnie i schludnie. Do codziennej stylizacji nadaje się jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam serdecznie do polubienia fanpage https://www.facebook.com/WielopokoleniowoTrzy/
oraz do obserwacji na Instagramie (https://www.instagram.com/wielopokoleniowo/)!